Seura lisää tiedotustaan kotisivuillaan

19.2.2008

Kotisivuja on tarkoituksena päivittää useammin kuin tähän päivään saakka on totuttu. Kotisivuille on lisätty ja tullaan lisäämään muutamia lisäosioita tiedottaaksemme seurassa ja joukkueissa tapahtuvista asioista. Myös joitain viihteellisempiä osioita on luvassa lukijoiden viihtyvyyttä edistääksemme. Tässä muutamia uudistuksia:

1) Valmentajan palsta - Valmentaja kertoo joukkueensa kuulumisia tietyin väliajoin. Juttuja julkaistaan 2-3 kertaa ennen kauden alkua, sekä pelikauden aikana joka ottelun jälkeen. Ainakin miesten sekä naisten edustusjoukkueiden, mutta myös mahdollisesti poikien A- ja B-junioreiden valmentajat, tulevat tiedottamaan joukkueensa tilasta. Ensimmäinen haastattelu on jo luettavissa kilpailupuolen sivuilta eli: Kilpailu -> Valmentajan palsta.

2) Pelaajamme maailmalla - Haastattelemme Iirolaisia, jotka ovat lähteneet Raumalta maailmalle jalkapallon perässä. Luvassa on sekä aktiivipelaajien, että pelaajauransa jo lopettaneiden henkilöiden haastatteluja. Ensimmäinen haastattelu julkaistaan helmikuun lopulla.

3) Kuukauden juniori - Junioripelaajan esittely, joka on esittänyt poikkeuksellisen hyvää asennetta ja hyviä otteita omaan taitotasoonsa nähden kuukauden ajan, sekä on luonut esimerkillään hyvää henkeä joukkueen sisällä. Tullaan julkaisemaan kerran kuukaudessa.

Uusista päivityksistä tullaan aina mainitsemaan etusivun ajankohtaista -palstalla.