Raukko Poriin, Hörkkö Vaasaan

8.12.2005

Viime kaudella Pallo-Iiroissa pelannut Jani Raukko on solminut PoPan kanssa sopimuksen. PoPa satsaa nousuun ykköseen, sillä he ovat solmineet myös muita entisiä veikkausliigapelaajia koskevia sopimuksia.
Raukon siirtyminen Poriin pelaamaan johtui työn vaatimasta lisääntyneestä ajankäytöstä.

Kimmo Hörkkö on tehnyt Vaasan Palloseuran kanssa yksivuotisen sopimuksen. VPS nousi viime kauden päätteeksi karsintojen kautta veikkausliigaan.

Pallo-Iirot aikoo täyttää muualle siirtyvien pelaajien - Raukko-PoPa, Latvanen-FC Hämeenlinna, Hörkkö-VPS - jättämät paikat Rauman ulkopuolelta tulevilla maalintekijällä ja liigatasoisella keskikenttäpelaajalla.
Lisäksi valmentajakaksikko Suonperä ja Plich aikovat peluuttaa ennakkoluulottomasti seuran omia lupaavia nuoria pelaajia.