Edustuksen valmentajat selvillä

7.11.2005

Edustus aloittaa harjoittelun uusien valmentajien johdolla..

Pallo-Iirojen miesten edustusjoukkue aloittaa harjoittelun

Pallo-Iirojen miesten edustusjoukkueen valmennustiimi on koossa. Hyvässä seurassa-projektin tavoitteita lähtee toteuttamaan valmennuskaksikko Tero Suonperä ja Boguslaw Plich, jonka kanssa seura solmi ensi kauden kattavan sopimuksen. Suonperän kanssa on solmittu jo aikaisemmin koko projektin mittainen 2+1 -vuotinen sopimus.
Muu taustatiimi jatkaa entisellään, joukkueenjohtajana toimii Arto Uusitorppa, pelaajien  kuntoutuksesta ja lihashuollosta vastaa Juha Hilakari, sekä huoltajina toimivat Lasse Saarilehto ja Riku Vahanto.

Joukkue kokoontuu ensimmäisiin yhteisharjoituksiin ti 8.11. Tarkoituksena on loppuvuoden aikana kartoittaa raumanseutulaiset pelaajat ja korvata mahdolliset Veikkausliigaan siirtyvät ja lopettavat pelaajat Rauman ulkopuolelta tulevilla uusilla pelaajilla.

Lisätietoja kilpailupäällikkö Harri Kanerva 050-5358041