Pallo-Iirojen Naiset avasivat syyskierroksen voitolla

26.7.2019

Pallo-Iirojen Naiset voittivat Kakkosen A-lohkon syyskierroksen ensimmäisessä ottelussa KaaPon 2-0 (1-0)

Pallo- Iirojen naiset voittivat kakkosen A -lohkon syyskierroksen ensimmäisessä ottelussa KaaPon 2-0 (1-0).
Iirot pystyi luomaan jälleen suuren määrän maalintekopaikkoja, joista kaksi meni perille asti. Molemmista maaleista vastasi B- tytöistä tähän peliin mukaan tullut Viivi Ollonqvist. Kotijoukkueen puolustus taas  pystyi pitämään vieraat hyvin  pois vaarallisilta tekopaikoilta. Toki KaaPolla muutamia hyviäkin paikkoja oli, mutta palloa he eivät  verkkoon asti saaneet.
Verrattuna Huhtikuiseen sarja- avaukseen KaaPo pystyi tarjoamaan paljon kovemman vastuksen ja ottelu ei todellakaan ollut Iirojen hallinnasta huolimatta helppo.

"Tuloksellisesti hyvä avaus syyskaudelle. Olemme hieman muuttaneet pelitapaamme kevätkierroksen jälkeen, ja siinä on alussa aina omat vaikeutensa. Mutta toisaalta on hyvä olla vaihtoehtoja, niin pystytään pelin sisälläkin tarvittaessa vaihtamaan ryhmitystä", totesi Pallo- Iirojen päävalmentaja Iiro Koivula."B-tytöistä mukana olleet Viivi Ollonqvist ja maalivahti Julia Aarnio täyttivät ruutunsa hienosti. Kaksi maalia ja nollapeli, ei paljon enempää voi tytöiltä vaatia", jatkoi Koivula.

Seuraavaksi Iironaiset ovat tulessa lauantaina 10.8. Silloin on vastassa RaiFu Raisiossa.
 Seuraava kotiottelu on 17.8. Silloin on vuorossa kärkikahina, kun vieraaksi saapu Härmä Hämeenlinnasta.