Waltteri Riihimäki Pallo-Iiroihin – myös Aleksi Leppänen jälleen Raumalle

11.7.2019 klo 19:20

Waltteri Riihimäki pukee seuraavissa otteluissa ylleen sinikeltaista.
TamU:a vastaan maalin iskenyt Aleksi Leppänen palaa Raumalle.

Pelaajat saapuvat Musan Salamasta lainalle vähintään kolmeksi otteluksi.

Hyökkääjä-keskikenttäpelaaja Waltteri Riihimäki saapuu vahvistamaan Pallo-Iiroja vähintään kolmeksi otteluksi. Tiistaina 23 vuotta täyttänyt Riihimäki on päässyt alkukaudesta kentälle kolmessa MuSan Ykkösen pelissä, joissa on syntynyt yksi maali.

Yhteensä Ykkösen otteluita Riihimäelle on urallaan kertynyt 37. Kakkosen otteluita vyöllä on 41, joissa on syntynyt yhteensä 13 maalia. Suomen Cupia mies on pelannut niin MuSan, FC Jazzin kuin Tampereen Pallo-Veikkojenkin paidassa yhteensä 14 ottelua. Niissä maaleja on syntynyt peräti 10.

- Kokenut pelaaja, joka on pelannut niin Kakkosta kuin Ykköstäkin. Hän tuo kaivattua laajuutta ja maalintekotaitoa hyökkäykseemme, päävalmentaja Scott Green toteaa.

Riihimäen lisäksi MuSasta Raumalle vähintään kolmeksi otteluksi saapuu hyökkääjä Aleksi Leppänen. Leppänen kävi Pallo-Iiroissa kahden ottelun visiitillä jo alkukaudesta, ja iski tuolloin yhden maalin.

- Aleksi vakuutti viime kerralla. Tykkään hänen energisesta pelaamisestaan.

Molemmat ovat Pallo-Iirojen käytettävissä jo perjantaina KaaPoa vastaan.