Pallo-Iirojen Naisille kotitappio

20.5.2019

Sunnuntain avauskokoonpano

Turkulainen Åifk oli parempi Raumalla pelatussa ottelussa 1-3-lukemin.

Iirojen naiset kohtasivat sunnuntaina ÅIFK:n Turusta. Lämpimässä kesäillassa pelattu ottelu päättyi 1-3 (0-2) vierasvoittoon. Avausjakso oli tasaista pelaamista, mutta maaleista vastasivat turkulaiset. Toisella jaksolla ensimmäiset 20 minuuttia oli kotijoukkueen painostusta ja 55. minuutilla Katri Juhola kavensi pelin 1-2:n. Tämän jälkeen ÅIFK pääsi taas peliin mukaan ja ottelu aaltoili puolelta toiselle.
Pallo-Iirojen satsatessa voimakkaasti hyökkäykseen, pääsi Åbo vielä 88. minuutilla tekemään ylivoimahyökkäyksestä ratkaisevan 1-3 maalin.

" Olimme ajoittain isoissa vaikeuksissa ÅIFK:n nopeiden vastahyökkäysten kanssa, ja jaloissa varmasti painoi vielä keskiviikon ottelu Hämeenlinnassa, jossa jouduimme tekemään vajaalla valtavan työmäärän", kertoi Iirojen päävalmentaja Iiro Koivula."Kaikki kunnia vastustajalle. Åbo pelasi hyvin ja noudatti pelisuunnitelmaansa, meille taas sattui huono päivä. Mitään ei ole kuitenkaan vielä hävitty, tällaista jalkapallo on. Välillä voitetaan ja välillä hävitään. Nyt on vaan noustava tästä ja valmistauduttava hyvin ensi lauantain paikallisotteluun Porissa NiceFutiksen vieraana", jatkoi Koivula. Pallo-Iirojen naiset siis pelaavat seuraavaksi Porissa la 25.5. Seuraava kotiottelu on helatorstaina 30.5 klo: 18:00 Alsecco Stadionilla. Vieraaksi saapuu Paimion Haka.