Jussi Aallon sopimus purettu

8.5.2019

Pallo-Iirot ja Jussi Aalto ovat päätyneet sopimuksen purkamiseen yhteisymmärryksessä. Sopimus olisi kestänyt tämän kauden loppuun.

Raumalaissyntyinen Jussi Aalto nousi Pallo-Iirojen edustusjoukkueeseen kaudella 2003. Samaisen kauden päätteeksi Pallo-Iirot nousi Ykköseen. Aalto pelasi vielä seuraavan kauden kasvattajaseurassaan, tehden 14 maalia, mutta kauden päätyttyä tie vei HJK:hon.

Paluu Raumalle koitti kesken kauden 2017, jolloin hän kirjoitti Pallo-Iirojen kanssa tämän kauden loppuun asti ulottuvan sopimuksen. Puolentoista kauden aikana tilille kertyi Kolmosessa 32 ottelua ja 12 maalia.

Aalto kiittää kasvattajaseuraansa yhteisistä vuosista. Myös Pallo-Iirot haluaa kiittää "Gerua", ja toivottaa menestystä jatkoon.