Alivoimainen ja tehoton Pallo-Iirot taipui KaaPo:lle

19.1.2019

KaaPo oli parempi 3-0 (0-0) lukemin. Pallo-Iirot joutui pelaamaan miltei koko toisen puoliajan alivoimaisena Valtteri Veijasen saatua punaisen kortin toisen varoituksen seurauksena.

Pallo-Iirojen päävalmentaja Scott Green oli tyytyväinen varsinkin joukkueen ensimmäiseen puoliaikaan.

- Hävisimme 3-0, joten vastustaja oli parempi. Mutta etenkin ensimmäiseen puoliaikaan olen tyytyväinen. Se näytti voittavalta jalkapallolta ja loimme paikkoja maalien tekemiseen. Meidän pitää viimeistellä paremmin.

- Toisella puoliajalla jouduimme alivoimalle mikä muutti ottelun kulkua. KaaPo teki heti maalin. Olen siihen tyytyväinen, että maalin jälkeen hallitsimme kuitenkin peliä taas.

- Olen pettynyt tulokseen ottaen huomioon tehottomuutemme, mutta kaikenkaikkiaan olen tyytyväinen tekemiseemme. Ymmärrettävästi alivoimaisena kauden toisessa ottelussa väsyimme ja kotijoukkue pääsi ottelun lopussa vielä lisäämään johtoaan.

- Opin myös paljon tulevan kauden vastustajasta ja sen tasosta sekä omasta pelaamisestamme. Lopputuloksesta huolimatta jatkamme luottavaisena eteenpäin, Green päätti.

Pallo-Iirot pelaa seuraavaksi ensi viikon perjantaina Kakkosen Cupin kotiottelun SalPa:a vastaan. Tervetuloa!