Oletko halukas kehittymään valmentajana? Pallo-Iirot etsii valmentajia

17.8.2018

Pallo-Iirot on satakuntalainen noin 900 pelipassipelaajan seura. Seuran toiminta-ajatuksena on tarjota toimintaa vauvasta vaariin. Seuralla strategia ja arvot jotka ohjaavat toimintaa. Seuran arvot ovat iloisuus, kasvatuksellisuus, yhteisöllisyys ja luotettavuus.

Seuran strategian mukaan lähitulevaisuuden painopisteinä ovat muun muassa valmennuksen ja pelaajakehityksen kehittäminen kohti seuran asettamia tavoitteita. Pallo-Iirot hakee yhteisöönsä lisää kehityshaluisia valmentajia, jotka sitoutuvat Pallo-Iirojen toimintatapoihin ja noudattavat seuran valmennuslinjaa ja opetussisältöjä.

Pallo-Iirojen pelaajakehityksen selkärankana toimii seuran valmennuslinja, joka järjestelmällisyydessään ja progressiivisuudessaan ohjaa toimintaa. Valmennuksen metodologia, johon suuresti vaikuttanut mm. kansainvälistäkin arvostusta kerryttänyt Soccer Services Barcelona -yrityksen luoma Ekkono-metodi, pohjautuu lajinomaisuuteen sekä pelin opettamiseen.

Tarjoamme valmentajille vastuullisia tehtäviä, yksilöllisen kehittymissuunnitelman ja valmennuspäällikön tuen. Jos olet innovatiivinen ja halukas kehittymään valmentaja, niin olet meidän etsimä valmentaja.

Tehtävät joihin haemme lisää henkilöitä:

Joukkuevalmentajia
- 11v11 tytöt ja pojat
- 8v8 pojat

Videovastaava / -analyytikko
- otteluiden kuvaaminen ja kuvausjärjestelyt, tiedonsiirto internetiin ja klippien luonti

Fyysikkavalmentaja eri rooleihin

- vammojen ennalta-ehkäisy, kuntouttava harjoittelu, lihastasapainokartoitukset
- joukkueiden fyysisen harjoittelun ohjelmointi ja johtaminen, testaus, rasituksenseuranta
- voimisteluvalmentaja(t): toimenkuva G6-F9 ikäluokkien saliharjoituksissa voimistelu- & kehonhallintaharjoittelun suunnittelu ja johtaminen

Maalivahtivalmentaja
- seuran maalivahtivalmennuksen koordinointi ja harjoitussisältöjen suunnittelu yhdessä joukkueiden mv-valmentajien kanssa
- mv-valmentaja toiminen E10-C15 ikäluokissa

Lisätietoja tehtävistä antaa seuran junioripäällikkö Pasi Lehtonen.

pasi.lehtonen@palloiirot.fi, 050-3240543