Pallo-Iirot hakee miesten edustusjoukkueelle ja A-junioreille yhteistä päävalmentajaa

21.8.2018

Pallo-Iirojen miesten edustusjoukkue pelaa Länsi-Suomen piirin Kolmosessa. Edustusjoukkueen toiminta on suunnitelmallista ja tavoitteellista kentällä ja taustoissa. Toiminnan kehittämisestä vastaa kilpailujaosto, jonka vastuulla on päävalmentajan ja valmennustiimin rekrytointi sekä joukkueen rakennus yhdessä päävalmentajan kanssa. Edustusjoukkueen strategiaan on kirjattu tavoitteeksi, että joukkue pelaa lähivuosina Kakkosen kärkipäässä. Pallo-Iirot hakee edustusjoukkueelle ja A-junioreille yhteistä päävalmentajaa.

Pallo-Iirot on satakuntalainen noin 900 lisenssipelaajan perinteinen vuonna 1930 perustettu seura. Ikäkausijoukkueita Pallo-Iiroilla on 18 kappaletta sekä mittavaa toimintaa raumalaisten lapsien ja nuorien liikuttajana.

Seuran A-juniorit pelaavat Ykköstä. Joukkue pelasi kuluneella kaudella SM-karsinnoissa. Päätavoitteena joukkueella on valmistaa pelaajia edustusjoukkueeseen.

Pallo-Iirojen tavoitteena on luoda entistä selkeämpi identiteetti ja yhtenäinen pelaajapolku, jossa yhteistyö edustusjoukkueen ja juniorijoukkueiden välillä on saumatonta. Pallo-Iirojen pelaajakehityksen selkärankana toimii seuran valmennuslinja, joka järjestelmällisyydessään ja progressiivisuudessaan ohjaa toimintaa. Valmennuksen metodologia, johon suuresti vaikuttanut muun muassa kansainvälistäkin arvostusta kerryttänyt Soccer Services Barcelona -yrityksen luoma Ekkono-metodi, pohjautuu lajinomaisuuteen sekä pelin opettamiseen.

Edustusjoukkue pyritään rakentamaan mahdollisimman pitkälle raumanseutulaisista pelaajista, vahvistaen ulkopuolelta tarpeen vaatiessa. Tähän haemme yhteistä päävalmentajaa edustusjoukkueelle ja A-junioreille.

Edustusjoukkueen päävalmentajana saat tuen seuran kilpailujaostolta, joka muun muassa auttaa joukkueen ja taustojen rakentamisessa. Seuran valmennuspäällikkö on myös vahvasti mukana arjessa tukemassa työtä.

Pallo-Iirot haluaa vahvistaa seuran pelaajapolkua junioreista edustusjoukkueeseen. Haemme yhteisöömme kehityshaluista, joustavaa ja organisointikykyistä valmentajaa. Mikäli sopivaa rekrytointia ei löydy, niin myös oto-valmentaminen on mahdollista.

Tehtävänkuvasta ja palkkauksesta lisätietoa mahdollisissa haastatteluissa tai kontaktoimalla junioripäällikkö Pasi Lehtosta / kilpailupäällikkö Juho Suoramaata.

Miesten edustusjoukkueen päävalmentajan Akusti Salosen optiota kaudesta 2019 ei jatketa tässä vaiheessa. Pallo-Iirot kartoittaa päätoimista valmentajaa.

Yhteydenotot ja avoimet hakemukset:

Junioripäällikkö Pasi Lehtonen, pasi.lehtonen@palloiirot.fi, 050-3240543

Kilpailupäällikkö Juho Suoramaa, juho.suoramaa@palloiirot.fi

Haku on auki 5.9.2018 asti.