Palloliiton seurakehityshankeseurat valittu - Pallo-Iirot mukana!

23.2.2018

Pallo-Iirot haluaa kehittää ja laajentaa harrastetoimintaansa. Haimme mukaan Palloliiton seurakehityshankkeisiin tulevalle kaudelle 2018.

Seurakehityshankkeessa on viisi hankemuotoa:

1. Perhefutis toimintamalli

2. Tyttöjalkapallon kehityshanke

3. Poikajalkapallon kehityshanke

4. Nuorten harrasteryhmätoiminnan kehityshanke

5. Aikuisten jalkapallokoulu - harrastetoiminnan hanke

Pallo-Iirot on mukana perhefutiksessa ja aikuisten jalkapallokoulutoiminnassa.

Aloitamme UUTENA aikuisten jalkapallokoulutoimintaa, jossa pääsee kuntoilemaan jalkapalloharjoituksien ja pelien muodossa. Kuntoilun lisäksi harjoitellaan jalkapallotaitoja ja liikutaan kivassa porukassa.

Seurassa on järjestetty perhefutista lapsivanhempiryhmien muodossa niin Nappulaliigan lilliputeissa kuin talviajan harrasteryhmissä. Nämä toiminnat halutaan juurruttaa Pallo-Iirojen pelaaja- ja harrastepolkuun. Hankkeella haetaan uusia vinkkejä ja ideoita toiminnan laadun ylläpitämiseen.

Pallo-Iirojen slogania jalkapallotoimintaa vauvasta vaariin halutaan vahvistaa entisestään muun muassa näiden hankkeiden myötä.

Tiedotamme lisää näistä uusista harrastusmahdollisuuksista lähiaikoina.

Seurakehityshankeseurat nähtävillä täältä: