FC TPS:n A-juniorit seuraavaksi Pallo-Iirojen testiin

19.1.2018

Pallo-Iirojen miesten edustusjoukkueen seuraava vastus harjoituskaudella on FC TPS:n A-juniorit. Viikko sitten Iirot kohtasi TPS:n paikallisvastustajan FC Interin A-juniorit ja silloin raumalaiset vyöryivät 1-3 (1-0) voittoon.

Ottelu alkaa klo 13 Alsecco stadionilla mikäli kentän kunto sen sallii. Päätös ottelun pelaamisesta tehdään lauantaiaamulla.

Pallo-Iiroilta sivussa pelistä on vahvasti viikko sitten pelannut Nico Rinne, harjoituksissa lievästi loukannut Eetu Setänen ja vammastaan pikkuhiljaa toipuva toppari Juho Nurmi. Jussi Aalto ja Aleksi Pihlainen palaavat taas pelaavaan kokoonpanoon. Armeijan harmaissa lauantaina ovat Konsta Siivonen ja Martti Ojala. Osa A-juniori-ikäisistä on mukana, mutta ovat valmistautumassa sunnuntain A-juniorien SM-karsintaotteluun TPV:ta vastaan.

Testimiehistä Mikael Lahtivuori pelaa lauantaina, mutta Matias Lämsä on sivussa. Muitakin testimiehiä saatetaan kokoonpanossa nähdä.

Alustava kokoonpano:

2   Mikael Nurmi

4   Valtteri Veijanen

5   Aleksi Pihlainen

9   Eetu Snicker

10   Jussi Aalto

11   Miika Pertola

12   Henri Saarinen

14   Eetu Kaipio

15   Mikael Lahtivuori

16   Juuso Snicker

18   Aake Rapala

20   Aleksi Toivonen

21   Roope Virtanen

23   Panu Erama

22   Topias Silvennoinen

Ottelusta suppeampi tulosseuranta klo 13 lähtien täältä. Mikäli ottelu joudutaan peruttamaan, niin siitä tiedotetaan lauantaiaamulla.

Tervetuloa paikan päälle!