Pallo-Iirot testaa harjoituskauden virettään FC Interin A-junioreita vastaan

12.1.2018

Ottelu pelataan ennakkotiedoista poiketen Kaarinassa. Peli alkaa klo 13.15.

Pallo-Iirot aloittaa vuoden 2018 harjoitusotteluiden osalta FC Interin A-junioreita vastaan. Raumalaisryhmä aloitti harjoittelun joulutauon jälkeen kuluneen viikon maanantaina.

Iirojen kokeneeseen kaartiin kuuluva Eetu Kaipio on ollut tyytyväinen harjoituskauden ilmeeseen.

- Loppuvuosi treenattiin ja pidettiin kuntoa yllä. Vuoden vaihteen jälkeen on menty kyllä kovaa. Näki jätkistä, että lepo oli kyllä tullut tarpeeseen.Treeneissä on ollut hyvä vauhti ja pelaajat tuntuvat olevan energiaa täynnä, Kaipio kuvailee.

- Aika hyvä meininki treeneissä on ollut. Ehkä ihmiset ovat somesta huomanneetkin, että ollaan lisätty kilpailua harjoituksissa. Jokaisessa treenissä selvitetään voittajat ja häviäjät. Viikonloppuna on peli ja sen jälkeen pelataan paljon viikonloppuisin, joka sopii hyvin meille.

Pallo-Iirojen mukana harjoituksissa on ollut kaksi testipelaajaa. Viime kaudella Peimari Unitedissa pelannut laituri Matias Lämsä ja ÅIFK:ssa 9 maalia iskenyt Mikael Lahtivuori. Heistä jälkimmäinen on myös mukana kokoonpanossa lauantaina.

Poissa Pallo-Iirojen kokoonpanosta ovat armeijaan juuri menneet Konsta Siivonen ja Martti Ojala sekä Juho Torkkeli. SM-karsintoihin valmistautuvien A-juniorien mukaan menevät Topias Silvennoinen ja Eetu Snicker.

Pallo-Iirojen kokoonpano:

2   Mikael Nurmi

3   Eetu Setänen

4   Valtteri Veijanen

5   Aleksi Pihlainen

6   Nico Rinne

10   Jussi Aalto

11   Miika Pertola

12   Henri Saarinen

14   Eetu Kaipio

15   Mikael Lahtivuori

16   Juuso Snicker

18   Aake Rapala

20   Aleksi Toivonen

21   Roope Virtanen

23   Panu Erama

Ottelusta on luvassa suppeampi tulosseuranta seuran liveseurantatililtä. Seuraava kotipeli on lauantaina 20.1. klo 13 alkaen FC TPS:n A-junioreita vastaan.