Pallo-Iirot valittiin Länsi-Suomen piirin vuoden seuraksi

28.11.2017

Jarmo Savikurki

Heikki Grönlund - palkinnon kävi vastaanottamassa seuran puheenjohtaja Jarmo Savikurki. Palkinto oli tuoreen Länsi-Suomen piirin ensimmäinen vuoden seura - palkinto.

Perusteina Pallo-Iirojen valintaan käytettiin muun muassa seuran isoa pelaajamäärää, jolle pystytään tarjoamaan monipuolisesti mahdollisuuksia harrastaa jalkapalloa huvin vuoksi tai tosissaan ikävuosista huolimatta.

Kiitosta sai myös Iirolandia, joka jo aikaisemmin palkittiin Palloliiton toimesta. Iirolandia liikuttaa kerralla satoja lapsia.

Huomattavaa oli myös Iirojen mukana oleminen Sami Hyypiä - akatemissa sekä valmennuksen kehittyminen koko seurassa. Tätä kautta koko juniorityö on ottanut isoja askelia eteenpäin.

Palkinnon perusteeksi mainittiin myös seuran laadukas viestintä, joka hyödyntää monipuolisesti ja avoimesti eri kanavia.

Pallo-Iirot kiittää huomioimisesta. Työ jatkuu!