Pallo-Iirot hakee nuorten valmentajia

30.8.2017

Vielä on muutama päivä aikaa hakea valmentajaksi Pallo-Iiroihin!

Länsi-Suomen toiseksi suurin jalkapalloseura Pallo-Iirot haluaa jatkuvasti kehittää organisaatiotaan ja panostaa nyt merkittävästi valmennukseen. Haemme kaudelle 2017-2018 nuorten valmentajia sekä Tutoria seuraamme. Tavoitteena palkata 1-2 päätoimista ja 2-3 otovalmentajaa seuraamme. Työtehtävät alkavat 1.11.2017.

Työnkuvat määritellään yksilöllisesti. Jokaiseen työnkuvaan kuuluu harjoitusten ja pelien ohjaamista iltaisin- ja viikonloppuisin. Lisäksi Tutorin työnkuvaan kuuluu seurayhteistyön (FC Rauma, Eupa, Fc Eurajoki, UPK, LaJy, ) kehittäminen ja talenttivalmentajan toimenkuvaan valmennuskoulutus yhdessä valmennuspäällikön kanssa.

Olemme rakentaneet valmentajastrategian jonka yhtenä tavoitteena on valmentajien yksilöllinen kehitys. Tarjoamme tuleville valmentajille vastuullisia rooleja joissa pääsee kehittämään itseään ja seuraa.

Jos haluat panostaa valmennukseen ja olet halukas kehittymään valmentajana, niin Pallo-Iirot tarjoaa sinulle loistavan mahdollisuuden. Olemme seurana vahvasti mukana mm. Sami Hyypiä – akatemian kehittymisen seuranta tapahtumissa, joissa pääset eturiviin kuulemaan, keskustelemaan ja oppimaan yhteisesti muiden suomalaisten huippujuniorivalmentajien kanssa.

Edellytämme Sinulta, että noudatat työssäsi Pallo-Iirojen valmennuslinjaa. Koulutussuosituksena on UEFA B-lisenssi, mutta teemme kanssasi valmentajastrategian mukaisen kehityssuunnitelman, joten työsuhteen alussa tämä ei ole välttämättömyys.

Ota yhteyttä ja kysy tästä mahdollisuudesta lisää tai lähetä vapaamuotoinen hakemus!

Hakuaika työtehtäviin on 3.9 asti.

Lisätietoja antaa junioripäällikkö Pasi Lehtonen  puh. 050-3240543, s-posti pasi.lehtonen(at)palloiirot.fi